Energieprijsplafond ook voor verenigingen

anna-samoylova-bTp32-t6K7c-unsplash

Vanaf 1 januari 2023 geldt er een prijsplafond op energie voor alle huishoudens en andere kleinverbruikers. Hieronder vallen ook verenigingen en kleine maatschappelijke organisaties. Daarnaast is er in november en december een vaste korting van € 190 per maand op de energierekening. Deze compensatie is voor alle kleinverbruikers hetzelfde en wordt verrekend via de energieleveranciers.

Lees verder op de site van de overheid wat dit voor jouw vereniging betekent of neem contact op met jullie energieleverancier om te zien of jullie er voor in aanmerking komen.