Kan ieder kind straks nog op kamp?

Knipsel

Kan ieder kind straks nog op kamp?

Samen met andere jeugdorganisaties maken we ons zorgen: op kamp gaan is straks niet meer betaalbaar voor elk kind, als de voorgenomen btw-verhoging op logies doorgaat. Vandaar deze oproep aan de overheid: Ontneem kinderen hun (zomer)kamp niet. Lees hier de verhalen van kinderen waarom op kamp gaan zo belangrijk is hun plezier én ontwikkeling. www.iederkindopkamp.nl

We gaan naast de site en de social media campagne, ook de pers nog informeren. Word je zelf benaderd, laat het ook ons vooral weten. Het verhaal over waarom verhoging geen goed idee is staat op de website. Dank!