Inspiratie van speeltuin ’t Kwekkeltje: geld ophalen met giving tuesday

2022-givingtuesday-t-kwekkeltje-1024x1024

Alle kinderen trakteren op een nieuwe attractie: het belevingspad

29 november is het #GivingTuesday. Wereldwijd roepen we in meer dan 85+ landen op goed te doen voor een ander en vieren we gezamenlijk vrijgevigheid. Ook Stichting speeltuin ’t Kwekkeltje doet mee aan GivingTuesday.

Tijdens het jubileumjaar van Stichting speeltuin ’t Kwekkeltje in 2023 willen ze alle kinderen trakteren op een nieuwe attractie: het belevingspad. Een attractie waar alle kinderen alle zintuigen kunnen gebruiken en kunnen beleven. Blote voetenpaden, muziekpaddestoelen, trampolines, insectenbeelden en nog veel meer.

Om dit te kunnen bekostigen hebben we deze campagne gestart en hopen hiermee donaties te ontvangen om ons 30-jarig bestaan in 2023 echt te kunnen vieren.

Zie: http://kwekkeltje.nl/2022/11/19/geen-blackfriday-maar-wel-givingtuesday/

Jouw organisatie kan ook deelnemen.
Meld je aan en doe mee!