5x zomerse activiteiten!

NZ6_4389-scaled

Klets, klots! Wat is het heerlijk om met water te spelen ! Veel zon- en spetterplezier met deze zomerse spelletjes

WATERBALLONPINATA

Hang een lijn op met daaraan allemaal waterballonnen. Elk kind kan zelf een waterballon en een potlood of vork
uitkiezen. Prikken maar! Als je durft!

GROOT SPONSBALLENGEVECHT

Waterballonnen zijn leuk, maar zorgen voor moeilijk op te ruimen afval. Probeer het eens met sponsballen! Knip de sponzen in gelijke repen. Leg drie rijen van drie repen bovenop elkaar. Bind een touw eromheen en trek stevig aan. Alleen nog een knoop erin en je hebt een sponsbal. Zet een paar emmers water klaar en gooien maar!

BUITENBIOSCOOP

Deze activiteit is leuk voor kinderen, maar ook voor jongeren en volwassenen. Je hebt er alleen wel een beamer voor nodig. Span een wit laken tussen twee toestellen of bomen. Hierop kan je de film vertonen. Bezoekers kun je vragen om hun eigen kussens mee te nemen of je kan zelf wat dekens en kussens op de grond leggen. Extra leuk als je kussens in een opblaasbadje legt! En niet alleen leuk, maar het kan je ook nog eens geld opleveren als je een beetje entree vraagt!

KAMPEERNACHT

We hebben ‘m al eens eerder genoemd, maar de kampeernacht blijft toch wel een van de leukste activiteiten in debuurt! Wat is het spannend als je met je vriendjes tot in het donker nog op de speelplek mag spelen. Laat bezoekers hun eigen tentje meenemen en zorg voor wat marshmallows en vuurkorven. Wat een pret! Denk er wel aan dat je hiervoor een vergunning moet aanvragen.