Gratis speelregelbord

Speelregelbord LOS

In een speeltuin gelden regels. Met deze ‘speelregels’ is het voor alle bezoekers duidelijk hoe er met de speeltuin en met elkaar wordt omgegaan. En wat is duidelijker én leuker dan een echt bord met speelregels? Je hebt de keuze uit 15 speelregels en er is plek voor een eigen logo. De regels zijn positief geformuleerd en voorzien van leuke illustraties.

Interesse?

• Vraag via info@vereniginglos.nl een actiecode aan.
  • Ga naar: www.informatiebord.nl en zoek op: Speelregelbord LOS
  • Voer de code: LOS2022 in om jouw bord samen te stellen.
  • Klik op ‘Bewerk’ en bestel.
  • Stel jouw bord samen.
  • Klik op ‘Product’ bestellen.
  • Vul jouw unieke code (die je hebt ontvangen via de mail) in bij actie- of kortingscode.
  • Klik op ‘Doorgaan’ met bestellen om jouw bestelling af te ronden.

Voorwaarden:

• Eén actiecode vertegenwoordigt één LOS spelregelbord met afmeting 400x600mm.
  • Verzendkosten zitten hier ook in verwerkt, dus als er alleen een bord besteld wordt is de verzending gratis.
  • Als je besluit om ook andere producten mee te bestellen, zoals  bevestigingsmateriaal, zal dit wel doorberekend worden + verzendkosten. Dit is in de winkelmand ook duidelijk zichtbaar na het invoeren van een actiecode.