Deskundig en betrouwbaar

NUSO adviseert haar leden de volgende leveranciers van speeltoestellen en straatmeubilair. Deze leveranciers hebben onze Algemene Inkoop Voorwaarden (AIV) ondertekend. Wilt u zich als leverancier aanmelden bij de NUSO? Neem dan contact met ons op.

Leverancierslijst AIV

Algemene Inkoop Voorwaarden

In de Algemene Inkoop Voorwaarden (AIV) voor leden van LOS staan een aantal belangrijke zaken die komen kijken bij de aanschaf van speeltoestellen en/of ontwerper. Denk aan zaken als garantie, levering, betaling en kortingen.

LOS leden die gebruik maken van een bijdrage van fondsen, zoals bijvoorbeeld Jantje Beton, VSBfonds, NSGK, Kinderpostzegels en Revalidatiefonds, stelt het fonds als eis dat de aankopen voor speeltoestellen worden gedaan bij een bedrijf dat de AIV heeft ondertekend. Leden wordt altijd geadviseerd om direct bij het eerste gesprek, maar zeker bij de aanvraag van een offerte aan te geven dat u onder de AIV koopt, de leverancier kan dit dan direct zichtbaar maken op de offerte.